divendres, 8 de maig de 2015

R-TV: Tots podem ser feixistes.


No són pocs el experiments que han tractat de saber perquè els alemanys van sucumbir al nazisme als anys trenta. Un dels més curiosos va tenir lloc a un institut als EUA durant els anys seixanta. Un professor va posar en marxa l’experiment que va durar uns pocs dies, el resultats van ser increïbles. Els alumnes i el professor conten com va anar l’experiment. I és que tots ens podem comportar com a feixistes, si es donen les circumstancies adequades. Com sobre l’experiment es va fer una pel·lícula deixe també el vídeo. Així que hui toca sessió doble, documental i pel·lícula. A gaudir i pensar.
 
Documental: La tercera ola, fascismo en las aulas.



Pel·lícula: La ola (Die Velle).


2 comentaris:

celestepv ha dit...

¡Hola!
Creo que todo el mundo debería ver este documental y esta peli; deberían incluirlo en el programa educativo de los institutos para que lo viesen todos los alumnos.
Tu título es, creo, "Todos podemos ser fascistas", me gustaría añadir que los pasivos también, los que no hacen nada, los que dicen que con ellos no va la política, los que miran para otro lado o los que dicen que solo miran a sus asuntos privados.
Muchas gracias.Eres Oskar ¿no?
Saludos cordiales.

Òskar "Rabosa" ha dit...

Hola, Celestepv, sí soy Òskar.
Ciertamente estoy de acuerdo contigo. Este documental debería ser incluido en el programa educativo, además de difundido tan ampliamente como sea posible.
Fue gracias a que tú lo compartiste que yo he llegar al documental. Por tanto, soy yo quien debe agradecerte a ti que lo compartieras hace unos días.
Yo lo comparto siguiendo tu ejemplo.
Saludos cordiales.