divendres, 15 de febrer del 2019

SEÑOR SÁNCHEZ, NO INTENTE ENGAÑARME, POR FAVOR


Resultat d'imatges de pedro sanchez
Si hi ha alguna cosa que m’enerva, eixa és que em tracten com si fora un imbècil, i més encara quan ho fan aquells que m’haurien de governar, bé des del gobierno, bé des de l’oposición, i que ho fan amb els meus diners i la meua paciència. Ja em van intentar prendre el pèl dient-me que la pujada salarial estava condicionada per l’aprovació dels presupuestos, i era mentida. Quan vaig escriure sobre el tema, va quedar clar que era un simple decreto allò que sentenciava l’augment dels sous.

Ara, torne a estar enutjat amb aquells que m’intenten prendre per inútil; perquè no ho soc! Em diuen, tant el gobierno, com l’oposición, com els mitjans de comunicació seriosos que hi haurà eleccions aviat perquè el PSOE no pot aprovar els presupuestos que li permetrien seguir governant. I això és altra mentida! El gobierno no aprova eixos comptes perquè no eren unes previsions dissenyades per aprovar-se, si no, més bé, estaven redactades de cara a la galeria, com un inici de campanya electoral.

El gobierno pot aprovar eixe presupuesto en solitari, però no se’l creu, i això que ha estat ell qui l’ha redactat. Ni independentistes, ni Podemos, ni res per l’estil, perquè ningú no hi és necessari. Ha de lligar dita comptabilitat a una moció de confiança i, automàticament, comptes aprovats! Ningú no pot formar govern més enllà del PSOE i, amb una moció de confiança, si no se’n pot estructurar un de diferent, quedarien governant i amb el millor pressupost que mai s’ha fet en tot el món –que sembla ser que és eixe que no es pot aprovar.

Mentides i més mentides... d’uns i d’altres. Però, ja vos dic: l’avantatge d’escriure ací és que Rabosa no em diu què he d’escriure, ni com. No com en altres llocs. Altra cosa és que estiga o no d’acord amb el pla de Pedro Sánchez per a enfrontar-se a les noves eleccions, perquè crec que pot estar encertat. Això sí, Pedro, no cal que menysprees la intel·ligència de les persones perquè, com pots comprovar, sabem de què va el tema. De la resta de líderes, preferisc no parlar-ne perquè rara volta em sent interpel·lat. Au: sort!


Salvador Sendra