No
entenc la sentència dels ERES, entre altres coses perquè no me l’he
llegida. Tampoc ho pense fer, però hi escriuré, com és ja un
costum, i sense por d’enganyar-me. Tots escriuen, i totes, i en
parlen, sense tindre ni la menor idea, repetint frases que ha
dissenyat algú que, se suposa, l’ha llegida, tot i que ho va
començar a explicar abans de fer-ho, però ningú no entra en el seu
fonament. Jo ho faré!
No
entenc com un dirigent públic pot delinquir quan s’han modificat
una sèrie de protocols destinats a la distribució d’ajudes
perquè, en primer lloc, per rebre dites ajudes, supose que s’haurà
preguntat la manera en què s’adjudiquen, o es trobarà dissenyada
des de l’administració que les lliura. Potser hauran enganyat
dient una cosa que després hauran capgirat, com una acta. Però, qui
adjudica, en primer lloc, és sempre un funcionari, o una
funcionària... I es deu basar en una norma legal, vull suposar. Un
informe contrari a qualsevol adjudicació o pagament és una mena de
reparo d’intervenció, que deuria tindre efectes suspensius
perquè, si no, per a què es vol un funcionari?
Quan
dic això de “legal”, ho faig perquè hi ha sempre un seguit de
tràmits que li atorguen eixe qualificatiu, com són les publicacions
en els diaris oficials, per exemple. I, per tant, hi deu haver un
termini de temps dedicat a la presentació d’al·legacions, i de
recursos, i d’altres recursos, etc. L’estat, fins i tot, té una
orella molt fina, i la vista, quan li convé i, fins i tot, s’avança
a les publicacions quan impugna actes que li semblen il·legals.
L’exemple el tenim a Catalunya, on fins i tot abans d’aprovar una
proposta, ja sol estar qüestionada, i anul·lada als pocs segons.
Finalment,
i si pensem que un recurs no paralitza el procediment, s’ha de dir
que sí que ho fa quan hi ha la possibilitat que l’acció executada
ja no es puga revertir. I tot açò em fa pensar que, o bé no es va
publicar res, ni legislar, i es va adjudicar tot al gust d’un
polític, o dos, o tres, cosa que comportaria que el seguit de
falsificacions d’actes i de procediments arribara fins a l’infinit,
així com les penes de presó i els encausats, o que, qui havia de
treballar i controlar el protocol, podeu dir-li UE o España, tant
fa, ni treballava ni controlava, així com l’oposició, que no es
deguera dignar ni ha llegir un sol document. A més, i açò sí que
és còmic, vos podeu explicar que Chaves, que hauria de ser, per
força, el dissenyador de tot el merder, no entrarà a la presó
mentre que Griñán, el seu successor, hi passarà uns quants mesets?
Au, expliqueu-me alguna cosa!
Salvador
Sendra
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada