dimarts, 11 d’agost del 2020

ESTIC AMB TRUMP

 TikTok: Trump decreta prohibir la app en EE.UU. si no la venden – CNN

Acabe de saber que hi ha una d'eixes aplicacions que ens servixen per difondre tota mena d'estupideses per la xarxa que es diu Tik-Tok. M'ho va explicar la cosineta del meu nebot, que deu tindre uns deu anys, quan li vaig mostrar un vídeo que havia fet amb el mòbil. La xiqueta va dir que ara es fan d'altra manera, i que es diu "fer un tik-tok". Deu anys, repetisc.

Sembla que Trump tindrà problemes a les pròximes eleccions, i que intenta solucionar-los sense calfar-se massa el cap: diu que el vot per correu no hauria de permetre's, i supose que ho anuncia perquè és sabedor dels problemes dels seus votants. Puc imaginar la complexitat del procediment si em pose en la pell de qualsevol d'ells… Agarrar un sobre, ficar-hi un paperet amb el nom del candidat (mascle), dur-ho a l'oficina del correu… I tot això si ja t'has inscrit prèviament per votar!

Personalment, crec que encara vol solucionar el problema de la inutilitat, tot i que ha reaccionat tard. Haurà pensat: si ja estem dirigint un ramat d'inútils, només ens falta el Tik-Tok per acabar-ho de rematar! I, per això que us he explicat, ha decidit de prohibir-lo als Estats Units; pel bé de la població; però el físic, també.

Heu de tindre en compte que no només es pot donar el caos sanitari amb la Covid-19, perquè la cosa pot empitjorar. Imagineu per un moment que la gent no encerta a trobar la porta de l'hospital, per exemple. Eixes coses les propicia eixe Tik-Tok.

Salvador Sendra