dimecres, 25 de setembre del 2019

UNA VIDA FANTÀSTICA


Resultat d'imatges de felicidad redes sociales
Envejable, supose que és l’adjectiu que millor sintetitza la meua manera de viure. De fet, quan penge alguna fotografia a les xarxes socials, soc l’enveja de tots, i de totes. Este matí, per exemple, m’he hagut d’alçar a les set i mitja. He passat per la dutxa, de manera automàtica, i m’he preparat una merda de desdejuni perquè havia d’agarrar el cotxe per anar a treballar. De la faena, ni en parle! I més val perquè la rutina, l’horari i la situació no tenen precedents.

Ara, per si no en tinc prou aguantant uns i altres per un miserable sou, vos diré que no he pogut ni baixar a prendre cafè perquè m’ha quedat sol al despatx i hi havia una bona cua de gent, preguntant estupideses i jo –per suposat— atenent-los amb bona cara i dissimulant com si realment m’interessaren les seues històries. A més, se m’ha fet l’hora de dinar i he hagut d’eixir a empassar-me un menú d’un restaurant qualsevol, proper a la faena perquè he de tornar aviat. I de vi, ni en parle. De fumar, tampoc.

Torne al treball i continua la rutina fins a les tantes que tancaré la paradeta i tornaré a casa, amb el cotxe, ja de nit. Arribaré i no hi haurà res fet per sopar... Si em dona temps de passar a comprar alguna cosa, la prepararé de manera ràpida i la menjaré sense més mirant el gerro d’aigua. Si tinc molta sort, hi haurà alguna botella de vi que m’agrade i me’n beuré una copeta: una miserable copeta!

No dec abusar perquè, sense fer la digestió, me n’aniré a dormir. Amb una mica de sort, no m’alçaré a pixar i podré dormir més temps. Dormir és l’única cosa que desitge i l’única que em reconforta en la meua miserable vida. Per saber què faré l’endemà, copia el tres primers paràgrafs a continuació. Per saber què faré despús-demà, seguix la mateixa operació. Espere que el cap de setmana em done temps de posar la rentadora, d’estendre, de canviar els llençols, d’anar a comprar, de visitar els meus pares, de cuinar per a un parell de dies... i de fer-me un parell de fotos per a l’Instagram.


Salvador Sendra (instagramer)